Publicerades inte..?

2012-05-21 | 22:49:59 | Kategori: Dianas Inlägg! | 0 kommentarer
La in ett inlägg när jag kom hem från skolan.. Eller trodde att jag gjorde det, men tydligen inte.. HAHA . 

I vilket fall som helst så har jag vart i Fåglavik nu och lämnat tillbaka Laika, funkade inte för hon hoppade över vårt staket som är en bra bit över 120 högt.... Åkte dit och fick med oss Lillebror hem, det är Amadeus lillebror.. Det är något fel på honom, vi vet det & hans ägare vet det, men hon har vart 110 % ärlig mot oss och vi vet vad vi ger oss in på.. 

Kom precis hem därifrån, alla filmer är klara nu iaf, så håller på att ladda upp dom så dom kommer nog upp i morgon för jag orkar inte sitta vaken hela natten.. haha

Ska kolla klart på de sista 10 minutrarna på big brother, sen är det duschen och sen ska jag sova.. 

Här kommer smakprov från igår! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0