sluta tidigt!

2012-05-22 | 16:01:50 | Kategori: Ericas Inlägg! | 0 kommentarer
gick upp imorse.. sjukt trött, satte på förra sommarens sommarplåga på hösta volym, käkade frukost och fixade iordning mig, sen till skolan, skrev 3 nationella, lunch.. kände inte för att sitta ensam i matsalen och äta fisk gratäng, så mamma hämtade upp mig, så drog vi ner till stan och åt hamburgare istället! (andledningen till att jag skulle få sitta själv, det va tema dag idag, så nästan ingen jag kände var i skolan)

sen tillbaka till skolan, skrev ytterliggare ett nationellt prov, sen tyckte min lärare att jag jobbat så bra, så jag fick sluta mycket tidigare, och är nu hemma, solen skiner, är cirka 22 plus grader ute, så ska gå ut och bara njuta! :)


hästarna går ute dygnet runt, flyttas dock från 2 olika hagar fortfarande, 
eftersom dom håller på och vänjas vid det väldigt gröna gräset, så på nätterna
går dom i sin vanliga hage än så länge (bild)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0