Söndag idag..

2012-05-20 | 11:38:34 | Kategori: Dianas Inlägg! | 0 kommentarer
Sista dagen på veckan och skola i morgon, ångesten kommer bara jag tänker på det.. Usch. 

Ska harva paddocken idag, ska spänna Jeppe framför harven först för säkerhets skull, sen tänkte jag utmana ödet lite och spänna Sessan.. HAHA. Näe, men vi får se, har lite tankar på det, för kan jag spänna en harv bakom henne, kan jag tolka bakom henne i vinter, OM Tove nu vill förlänga avtalet, eller om man ska säga sammarbetet emellan oss, same thing ;) Men det TROR och HOPPAS jag att hon vill <3 

Ska rida idag även, blir dock senare i eftermiddag när det är färdigharvat och allting, mamma ska klicka bilder OM vädret tillåter.. 

Ska gå ut nu och börja i stallet, uppdatering under dagen kommer! Försöka lägga över bilderna från min andra data till denna oxå.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0