Stafetthoppning

2012-05-19 | 20:18:26 | Kategori: Dianas Inlägg! | 0 kommentarer
Va ju på stafetthoppning med Sessan igår, gick super bra! Högt över mina förväntningar! Eftersom hon stått ett bra tag nu med endast promenader pga hennes skada så hade jag förväntat mig att hon skulle vara idiot rent ut sagt, bara springa och dra precis som hon brukar fast värre. Sen fick jag reda på att man skulle rida fram utomhus, då tänkte jag 'Jag kommer inte sitta kvar.' 

Men det gjorde jag, och satan va fint hon gick! Man va i lag 2 och 2 och jag var med en kille som heter Jonathan, han red i gruppen innan mig på tisdagar när jag red då, rider ju på fredagar nu. 
Gick faktist riktigt bra, hästen som han hade stannade hela tiden, men han gav inte upp så creed till det, man fick 10 sekunders tillägg om man svor och hade jag haft den hästen han hade hade jag svärt många gånger.. haha! Men han skötte det riktigt bra, ;) 

Tillbaka till Sessan.. Hon gick super fint i form, trampade under sig och jobbade med ryggen! När vi kom in till banan tände hon till lite när hon såg att det va hinder, men sen när jag skulle hoppa gick hon jätte fint! Är riktigt stolt över henne! 

Den är lite suddig, men Tove hade fel inställning på kameran, men det tar jag på mig skulden för eftersom jag glömde visa hur hon skulle ändra inställningar. Så det är mitt fel! Men man ser ju iaf, sjukt stolt över min fina sötnos<3

Ja, jag har röd rosett i svansen på henne för säkerhets skull eftersom hon har stått så länge och då blir hon lite tjurig mot andra hästar och det är bättre att ha det och det inte händer något än att inte ha det och det händer något...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0